O mnie

Moje zdjęcie
Mama, żona, maniaczka kosmetyczna

poniedziałek, 15 lipca 2019

Moje pierwsze spotkanie z Ajurwedą

Od firmy Khadi (Klik) przedpremierowo otrzymałam dwa produkty.


Szampon Ajurwedyjski z Shikakai, który ma dziś swoją premierę- 
ma za zadanie nawilżyć, wygładzić i nabłyszczyć nasze włosy. Odświeża i odżywia skórę głowy oraz wzmacnia i chroni strukturę włosów. 

Szampon pachnie jak słodycze o smaku coli, (tak mi się kojarzy ten zapach) jest gęsty, trochę jak miód. Bardzo wydajny. Mam go od miesiąca, używam przy każdym myciu, a końca nie widać. Szampon dobrze się pieni, przyjemnie pachnie i bardzo lubię go używać. Dobrze oczyszcza skórę głowy. Włosy się nie plączą i nie elektryzują. W połączeniu z olejkiem amla daje fantastyczne efekty. Jednak solo nie daje spektakularnych efektów. Jest bardzo przyjemnym szamponem, ale nie widzę efektu "wow". Jego skład pozostawia nieco do życzenia i nie nazywałabym go kosmetykiem naturalnym. Na pewno odświeża i lekko nawilża włosy. Mogłabym go kupić kolejny raz ze względu na fantastyczny zapach, wydajność.


W paczce od Khadi znalazłam również olejek Amla Klik


Olejek idealnie nadaje się do olejowania włosów. Pachnie nieco słodko, a nieco jak neem, ogólnie- niezbyt przyjemnie. Kolor ma czerwony i zawiera jakieś drobinki. Dozownik w opakowaniu był zepsuty i w ogóle nie dozował produktu, musiałam się go pozbyć. Zmywa się bez problemu. W połączeniu z szamponem shikakai daje fantastyczne efekty. Włosy są sypkie, nawilżone i błyszczące. I na pewno mniej z nich wypada. Dorobiłam się już całkiem sporych baby hairs, więc to też może być jego zasługa. Skład ma cudowny, w 100% naturalny. Z czystym sercem go polecam! 
.
.
.
Obydwa produkty stosowane razem tworzą najlepszą mieszankę dla moich włosów. I uwielbiam to połączenie. Moje włosy już dawno nie były w tak dobrej kondycji mimo wielokrotnego farbowania. Polecam Wam zajrzeć do Khadi i może też znajdziecie coś dla siebie. Ja z Ajurwedą już lekko się zapoznałam i mam ochotę na kolejne spotkania. 
Zapraszam na mój instagram Klik

1 komentarz:

  1. Oba te produkty są ostatnio bardzo popularne na blogach. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń